טלפון סלולרי Phoneline F34 4G

380

טלפוו סלולרי למבוגרים F34 4G מבית Phoneline שחור. מכשיר נייד וקל לשימוש המיועד במיוחד לקהל הגיל השלישי, עם פונקציות מתקדמות ותפעול פשוט.

 

מקשים גדולים – הקראת המספרים בהקשת כל מספר שמע וצלצול חזקים מאוד לחצן מצוקה מתקשר ושולח SMS למספרים נבחרים

הסמארטפון PHONELINE F34 4G מיועד למבוגרים, מציע חווית שימוש נוחה ואינטואיטיבית עם מסך גדול 2.8 אינץ’ ומסך חיצוני 1.77 אינץ’. מכשיר זה מאופיין בעיצוב קשיח ובעל תכונות ייחודיות כמו הגדלת מסך עד פי 4, פנס LED מובנה, מקליט שיחות, ולחצן חירום. תומך בשפות רבות כולל עברית, ערבית, אנגלית ורוסית, ומתאים לשימוש עם כרטיסי SIM כשרים ולא כשרים. בעל סוללה חזקה ומגוון אפשרויות קישוריות, המכשיר הוא בחירה אופטימלית למבוגרים המחפשים טלפון פונקציונלי ונוח לשימוש.

מק״ט: 573782 קטגוריות: ,

להורדת תעודות אחריות

מכשיר סלולרי למבוגרים
PHONELINE F34 4G מיועד למבוגרים, מציע חווית שימוש נוחה ואינטואיטיבית עם מסך גדול 2.8 אינץ' ומסך חיצוני 1.77 אינץ'. מכשיר זה מאופיין בעיצוב קשיח ובעל תכונות ייחודיות כמו הגדלת מסך עד פי 4, פנס LED מובנה, מקליט שיחות, ולחצן חירום. תומך בשפות רבות כולל עברית, ערבית, אנגלית ורוסית, ומתאים לשימוש עם כרטיסי SIM כשרים ולא כשרים. בעל סוללה חזקה ומגוון אפשרויות קישוריות, המכשיר הוא בחירה אופטימלית למבוגרים המחפשים טלפון פונקציונלי ונוח לשימוש.

 

24 חודשי אחריות על ידי יבואן רשמי

[]
0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
דילוג לתוכן