טאבלט מוקשח Blackview Active 8 Pro 256GB 8GB RAM LTE

1990

ניתן לשדרג ליבואן רשמי 24 חודשי אחריות – בפריסה ארצית

דגם

Active 8 Pro

מערכת הפעלה

Android 13

מעבד

MediaTek Helio G99(MT6789) 2*A76@2.2GHz; 6*A55@2.0 GHz

זכרון RAM

8GB

מסך

"10.36

IPS

רזולוציה

2000×1200

מאיץ גרפי

ARM G57 MC2 Manhattan 3.0>36fps

נפח אחסון

256GB

תמיכה ב-SIM

כן

פלאש

כן

חיבור טעינה

USB Type-C

3.5 שמע משולב

כן

Wi-Fi

802.11a/b/g/n/ac

גרסת Bluetooth

5.0

GPS

כן

חריץ הרחבה

כן, עד 1TB

מידות (רוחב x עומק x גובה)

256.3×165.8×16.8 מ"מ

משקל

976 גרם

מאפיין

קשיח

1 × יבואן רשמי - 24 חודשי אחריות בפריסה ארצית
499 13972% הנחה
מק״ט: 99930640 קטגוריה:

להורדת תעודות אחריות

נוחות אולטימטיבית לשימוש כל היום
Active 8 Pro תוכנן לנוחות, עם הגוף הדק במיוחד שלו בגודל 16.8 מ"מ שהופך אותו קל לנשיאה. רצועת העור המרופדת הכלולה מספקת תמיכה ונוחות נוספת באחיזה, ומקלה ביעילות על בעיית עייפות הידיים במהלך שימוש ממושך, ומקלה עליכם על השימוש במכשיר.

נוחות אולטימטיבית לשימוש כל היום

נועד להתמודדעם המשחקים הקשים ביותר באומץ
Blackview שמה פרימיום על אספקת קשיחות ואמינות ללא תחרות למומחים בתעשייה ולחובבי חוצות. עם חומרים משודרגים ועיצוב משופר, Active 8 Pro מצויד טוב יותר מאי פעם לעמוד אפילו באתגרים הקשים ביותר, ומאפשר להם להתמודד עם תקלות יומיומיות כמו נזקי מים, זעזועים ומהמורות בביטחון ולאמץ את אורח החיים הקשה שלהם.

נועד להתמודדעם המשחקים הקשים ביותר באומץ

אל תתנו ללחות ולאבק להאט אתכם
עמידות למים מובילה IP68 & IP69K
בחרו ב-Active 8 Pro לתחושת הביטחון האולטימטיבית – בן לוויה המושלם לעיסוקים בחוץ ושימוש מקצועי. הדירוגים החזקים של IP68 ו-IP69K עמיד למים ואבק מבטלים כל דאגה בהגדרות רטובות או מאובקות, ומאפשרים לכם להתרכז במלואו בעיסוקים שלכם.

השותף שלכם להרפתקאות בכל מזג אוויר
פועל בטמפרטורות קיצוניות הנעות בין 40°C- ל-60°C+
לא משנה אם אתם חוקרים את הקוטב הצפוני או מטיילים במדבר, Blackview Active 8 Pro יכול לעמוד בטמפרטורות קיצוניות שנעות בין 40°C- ל-60°C+, כך שהוא בן לוויה המושלם לכיבוש כל הרפתקה, ולספק לכם שקט נפשי בתנאים העוינים ביותר.

השותף שלכם להרפתקאות בכל מזג אוויר פועל בטמפרטורות קיצוניות הנעות בין 40°C- ל-60°C+

המשיכו להתחזק עם כוח אינסופי
עד 1440 שעות המתנה
היפרדו מחרדת הסוללה עם הסוללה הענקית של 22,000mAh של Blackview Active 8 Pro עם ארבעה תאים. עם זמן המתנה של עד 1080 שעות, אתם תוכלו לחקור את החוץ במשך חודשים מבלי לדאוג שיגמר המיץ. שימרו על המסע והעבודה שלכם עם פרודוקטיביות ובידור ללא הפרעות.

המשיכו להתחזק עם כוח אינסופי עד 1440 שעות המתנה

תראו כל פרט מתעורר לחיים
מסך 10.36 אינץ' 2.4K גדול במיוחד
תראו הכל בבהירות מדהימה עם צג 10.36 אינץ' +FHD של Active 8 Pro ורזולוציית 2.4K. בין אם אתם עובדים, משדרים או משחקים, תעריכו את הבהירות ואת דיוק הצבעים של המסך המוביל הזה.

תראו כל פרט מתעורר לחיים מסך 10.36 אינץ' 2.4K גדול במיוחד

סאונד מאת Harman AudioEFX
תהנו מאודיו סוחף אמיתי עם הסאונד של Harman Kardon. Blackview שיתפה פעולה עם מומחים כדי לשפר את האפקטים האקוסטיים של רמקולי Quad smart-PA BOX Harman Kardon, המספקים איכות צליל מעולה ופריכה. צליל הסטריאו ההיקפי של Active 8 Pro יטבול אתכם עוד יותר בעת צפייה בסרטים ויאפשר לכם לשכוח את הסביבה תוך כדי האזנה לרשימת ההשמעה האהובה עליכם.

מצב PC
רב תכליתי למקסימום
Active 8 Pro לוקח את הרבגוניות שלו לשלב הבא על ידי תמיכה במצב PC המאפשר לכם לעבוד עם Active 8 Pro כמו על מחשב. פתחו מספר רב של חלונות אפליקציות או אתרי אינטרנט בו זמנית ברוח קלה והפוך ריבוי משימות קל ככל האפשר מבלי להקריב את נוחות מסך המגע.

מצב PC רב תכליתי למקסימום

תגידו להתראות למאמץ בעיניים, שלום לנוחות העיניים
תהנהו מזמן המסך שלכם בנוחות ובקלות רבה יותר, הודות לשלושת מצבי טיפוח העיניים המובנים של Active 8 Pro והסמכת TÜV SÜD Low Blue Light. בין אם אתם עובדים עד מאוחר בלילה או נהנים ממרתון סרטים, Active 8 Pro עוזר להפחית את עומס העיניים ועייפות, נותן לכם שקט נפשי להתמקד במה שחשוב ביותר.

תגידו להתראות למאמץ בעיניים, שלום לנוחות העיניים

ללכוד את הרעיונות שלכם ללא מאמץ
עט סטיילוס חינם
Blackview מתחשב מספיק כדי להציע לכל רוכש Active 8 Pro עט סטיילוס חינם, המאפשר לכם ללכוד חתימות ולרשום הערות מדויקות יותר על שרטוטים, מפות או טבלאות בקלות ובאינטואיציה.

תמונה אחת, 48 מיליון פרטים
מצלמה ראשית 48MP
תגלו תמונות בהירות וחיות להפליא עם המצלמה האחורית של 48MP Samsung ISOCELL GM2 של Active 8 Pro, שיכולה ללכוד עד 48 מיליון פרטים, ומספקת בהירות צלולה גם בהגדלה. עם היכולת ללכוד כל פרט בסביבה שלכם, הזיכרונות שלכם יתעוררו לחיים בצורה שהיא באמת יוצאת דופן.

תמיד מוכן לפעולה
MediaTek Helio G99 מתומנת ליבות 6nm
תיהנו מביצועים מהירים וריבוי משימות חלקה עם ערכת השבבים MediaTek Helio G99 מתומנת ליבות 6nm של Active 8 Pro. מחוזקת על ידי ה-GPU המסוגל Arm Mali-G57 ו-RAM של 8GB, הטאבלט Active 8 Pro הופך את כל מה שאתם עושים לנוח פי שניים, בין אם אתם עובדים, לומדים או משחקים.

תמיד מוכן לפעולה MediaTek Helio G99 מתומנת ליבות 6nm

אנדרואיד 13 העדכנית ביותר
שדרוג באישיות ופרטיות ובטיחות
מבוסס על אנדרואיד 13 החדש לגמרי, Active 8 Pro מציע התאמה אישית משופרת והגנה מוגברת על הפרטיות, תוך ביצוע שדרוגים משמעותיים במונחים של בטיחות, ומספק לאנשים ועסקים את חווית המשתמש האולטימטיבית.

שדרוג ממשק משתמש בעיצוב, שוטף, נוחות
מערכת ממשק המשתמש החדשה DokeOS_P 3.0 המבוססת על אנדרואיד 13, מקצה באופן הגיוני משאבי מערכת ועושה שימוש יעיל בשטח הזיכרון. מצויד במעבד מתומן ליבות חדש, ושיפור מקיף במהירויות ריצה גבוהות יותר, אתה יכול ליהנות מחוויית משתמש חלקה יותר.

 

[]
0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
דילוג לתוכן