אוספים את החבילה בדרך הקלה והמהירה ביותר!
איסוף החבילה שלכם יתבצע בנקודת חלוקה הקרובה לביתכם או למקום עבודתכם, היכן שתבחרו, ללא המתנה לשליח, ללא צורך בזמינות, בצורה היעילה, הזולה והפשוטה ביותר
₪320
איתור בעזרת GPS, מסך מגע צבעוני, שיחות קוליות למספרים מוגדרים מראש, צ’אט קולי, Firewall שיחות והודעות מזרים, גדר אלקטרונית – דיווח על כניסה ויציאה מאיזורים מוגדרים מראש, כפתור לשיחות חירום – SOS, האזנה מרחוק לסביבת השעון,קבלת התראות SMS, מד צעדים ומרחק, שעון מעורר, צפיה בהיסטוריית מיקומים.פנסמשחק מתמטיקהמצלמת סלפיאפשרות לצילום מרחוקהחלפת הרקע לפי טעם אישיסטופרשינוי בהירות מסךאלבום תמונות
שאלות ובעיות נפוצות
האם יש תשלום חודשי?
תשובה: התשלום החודשי היחיד שיש הוא עבור החבילה הסלולרית. (השעון מגיע לנחיותיכם כבר עם כרטיס sim מתנה) ניתן לבחור תוכניות שונות בהתאם לשימוש הצפוי, ברוב המקרים התוכנית הזולה ביותר ב- 12.90 מספיקה בהחלט.
האם ניתן להשתמש בכרטיס סים של חברה סלולארית אחרת מ019??
תשובה: בוודאי, אנחנו לא מחייבים אתכם לבחור ב-019. השעון יעבוד עם כל חברה סלולרית התומכת בדור 2, כלומר רוב חברות הסלולר בישראל למעט חברת פלאפון והמפעילים הוירטואלים שלה.
עם זאת אנו מאוד ממליצים כן להתחבר ל-019 לחיבור אופטמלי וצרפנו לכם גם כרטיס סים במתנה על מנת שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר וכסף. להפעלת כרטיס הסים שברשותכם: http://www.kidiwatch.co.il/019
האם ניתן להיות בחו״ל עם השעון ?
תשובה: כן ניתן להשתמש בשעון בחו"ל, אך יש ליצור קשר עם 019 קודם כדי שיפתחו את החבילת גלישה של הכרטיס סים שברשותכם לגלישה מחו"ל (בתוספת תשלום).
אני לא מצליח/ה להכניס את כרטיס הסים לשעון… מה עושים?
תשובה: אין צורך להכניס כרטיס סים לשעון. הכרטיס כבר בפנים.
במידה ואתם רוצים להחליף כרטיס בכל זאת ניתן להכניס את כרטיס הסים כאשר החלק המתכתי פונה כלפי מעלה
האם ניתן להשתמש במספר מכשירי סלולאר לשליטה וצפייה בשעון אחד?
תשובה: כן ניתן לפתוח חשבונות לעד 2 מכשירים במקביל (עם אותו קוד ואותו חשבון דואר אלקטרוני)
איך מוסיפים שעון נוסף באפליקצייה?
תשובה: נכנסים בתפריט "לאישי" -> "הוסף יחידה" מעלים את ברקורד של השעון ומוסיפים שם כינוי, שומרים, ואז ניתן להחליף בין שעון לשעון לפי הצורך.
האם השעון עמיד במים?
תשובה: השעון עמיד בשימוש יום יומי סביר, אך אינו עמיד לרחצה או טבילה במים.
קופצת לי הודעה באפליקציה ש"השעון לא מקוון" בכל פעולה שאני מנסה לעשות??
תשובה:
1.קודם כל וודאו כי בעת הרישום עקבתם אחר ההוראות ונרשמתם לאזור אסיה ואוקינואה, במידה ולא אנא בצעו את הרישום מחדש במייל שונה על אזור אסיה ולא אירופה.
2.במידה והתקלה נמשכת הקליקו לאשף הגדרות האינטרנט שלנו ועקבו אחר ההוראות
http://www.kidiwatch.co.il/start
איך מורידים את האפליקציה ונרשמים?
יש לבצע את השלבים הבאים, לנוחיותכם מצורף סרטון הדרכה:
1. הורדת האפליקצייה למכשיר הסלולארי שלכם – android/ios
Apple iOS – אייפון
Google Android – אנדרואיד
2. ביצוע רישום לאפליקצייה, (חובה בתהליך ההרשמה לבחור איזור רישום "אסיהאוקראינה" אחרת יתכנו בעיות תקשורת)
אחריות : 12 חודשים ע"י נקסטק