שעון חכם Apple Watch Ultra 2 49mm Titanium Case Trail Loop GPS + Cellular אפל

3625

יבואן רשמי !!!

הכי זול בישראל

תמיכה בכל התכונות (רק בדגם של היבואן הרשמי)

1 × יבואן רשמי - 12 חודשי אחריות בפריסה ארצית
599 8985% הנחה
1 × מגן מסך סיליקון נאנו טכנולוגי ZAGG הטוב בעולם
150 12914% הנחה
מק״ט: 5843838858-2 קטגוריה:

להורדת תעודות אחריות

נראה עמיד. בגלל שהוא כזה.
ה- Apple Watch Ultra 2 עוצב עבור ביצועים ללא תחרות. מעטפת הטיטניום קלת המשקל עמידה בפני קורוזיה, ומוגבהת להגנה מירבית על הצג העשוי קריסטל ספיר מפני פגיעות.

Apple Watch Ultra 2 על אופניים

– מעטפת טיטניום 49 מ"מ
– עמידות למים לכ- 100מ'
– נבדק ל-MIL-STD 810H
– עמידות בפני אבק IP6X

Apple Watch Ultra 2 פרופיל שעון

הצג הגדול והבהיר ביותר של Apple Watch אי פעם.
צג Always-On Retina מופעל על ידי מעבד S9 SiP חדש לחלוטין, בעל בהירות של 3000 nits בשיאו, מה שהופך אותו לקריא אפילו באור שמש חזק. במצבי תאורה חלשה, הוא מתעמעם ל-1 nit. מצב לילה מופעל באופן אוטומטי בחושך. התצוגה הגדולה נותנת לכם מקום להתאמה אישית כך שתתאים כמעט לכל פעילות. תצוגת השעון החדשה מציגה מידע דינמי כמו גובה, עומק או שניות לאורך הקצוות החיצוניים ביותר.

Apple Watch Ultra 2

מוכן לפעולה.
כפתור הפעולה הניתן להתאמה אישית נותן לכם שליטה מהירה ופיזית על מגוון פונקציות כמו התחלת אימון, סימון נקודת ציון במצפן או התחלת צלילה. בדיוק כמוכם, הוא מלא בפוטנציאל.

Apple Watch Ultra 2 מצב לילה

הכל במקומו.
כלי חיוני ורב-תכליתי שמתאים על פרק כף היד שלכם, ה-Apple Watch Ultra 2 מכיל יכולות מדהימות במכשיר קומפקטי להפליא.

Apple Watch Ultra 2 פרופיל

– אנטנת GPS
GPS בתדר כפול מספק מיקום מדויק לחישוב מרחק, קצב ומיפוי מסלולים.
– רמקולים כפולים
רמקול שני מגביר את עוצמת השמע עבור שיחות ו-Siri.
– כפתור פעולה בצבע כתום בינלאומי
התאימו אותו אישית כדי לסמן נקודת ציון במצפן, להתחיל מסלול חזרה, להתחיל אימון, להתחיל צלילה ועוד. לחצו והחזיקו כדי להפעיל את הסירנה.
– סִירֶנָה
משמיע צליל של כ-86 דציבלים כדי להזעיק עזרה. ניתן לשמוע את הסירנה בטווח של עד כ-180 מטר.
– כפתור צד
השתמשו בו כדי לגשת לתכונות הבטיחות. לחצו והחזיקו כדי לבצע שיחת חירום,⁠ להעלות את הפרטים הרפואיים שלכם בשעת חירום, או לגשת לסירנה. הכפתור מובלט מעט מגוף השעון לשימוש נוח בזמן לבישת כפפות.
– מערך שלושה מיקרופונים
בסביבות סוערות, אלגוריתם אדפטיבי בוחר את המיקרופון הטוב ביותר לשמע וסינון רעשים.
– מד עומק
מספק מדידה בזמן אמת של עומק תת מימי עד כ-40 מטר, יחד עם קריאות טמפרטורת המים.
– גלגלת דיגיטלית
קוטר גדול וחריצים גסים מקלים על השימוש.

Apple Watch Ultra 2 מקרוב

חיי סוללה למשך ימים.
כשאתם נמצאים ביום השני של טיול תרמילאים, השלב האחרון של הטריאתלון, או צוללים לאורך שונית אלמוגים, הדבר האחרון שאתם רוצים לחשוב עליו הוא שנגמרת הסוללה. עם Apple Watch Ultra 2, אתם יכולים לעשות את כל זה ולא לחשוש לחיי הסוללה.
– עד ל- 36 שעות של שימוש רגיל
– עד ל- 72 שעות של שימוש רגיל עם הגדרות צריכת חשמל נמוכה מופעלות
– עד ל- 17 שעות של שימוש באימון במצב צריכת חשמל נמוכה

Apple Watch Ultra 2 על אופני שטח

מופעל על ידי S9 SiP החדש.
סיליקון מותאם אישית של Apple נותן ל-Apple Watch Ultra 2 יותר יכולות, הופך אותו למהיר יותר וקל יותר לשימוש. למעבד כפול הליבות החדש יש 5.6 מיליארד טרנזיסטורים – 60 אחוז יותר מהדור הקודם. מנוע עצבי חדש בעל ארבע ליבות מאפשר עיבוד משימות של למידת מכונה מהיר יותר עד פי שניים. מעולם לא היה משהו דומה לזה בשעון חכם, מה שמאפשר תכונות חדשות מתקדמות כמו Siri בשעון, איתור מדוייק יותר באפליקציית האיתור של ה-iPhone, ודרך חדשה וקסומה לשלוט ב-Apple Watch שלכם באמצעות תנועת הקשה כפולה פשוטה.

Apple Watch Ultra 2 על היד

קֶסֶם. בקצות אצבעותיכם.
אינטראקציה מהירה וקלה עם Apple Watch Ultra 2 מבלי לגעת בתצוגה. הקישו פעמיים עם האצבע והאגודל שלכם כדי לענות לשיחות, להשהות ולחדש טיימרים ועוד. מה שמקל על פעולות יומיומיות אפילו יותר, במיוחד במצבים שבהם היד השנייה עסוקה.

Apple Watch Ultra 2 אפשרות מחווה

לראשונה בעבור ה- Apple Watch. צעד חשוב לקראת שנת 2030.
באמצעות חידושים מתמשכים בחומרים, אנרגיה נקייה ומשלוחים בעלי פליטת פחמן נמוכה, ה-Apple Watch זמין כעת בשילובי מארז ורצועות שהם ניטרליים מבחינת פליטת פחמן.

Apple Watch Ultra 2 Carbon Neutral

הולך רחוק יותר. כדי שגם אתם תוכלו.
בין אם זו הריצה הראשונה שלכם מזה זמן מה, ריצת 10K או טריאתלון, נדרשת מנטליות מסוימת כדי למצוא אתגרים שבוחנים אתכם פיזית. ה- Apple Watch Ultra 2 הוא שותף האימון האולטימטיבי, והוא מלא בתכונות חדשות שיעזרו לכם להגיע ליעדים שלכם.

Apple Watch Ultra 2 על הר גבוה

מצאו כוח במספרים. יותר צפיות. יותר מוטיבציה.
ה- Apple Watch Ultra 2 מתחבר כעת לאביזרי רכיבה על אופניים כמו מדי כוח באמצעות Bluetooth. לתצוגה טובה יותר של הביצועים שלכם במהלך רכיבה, התחילו אימון רכיבה על אופניים מהשעון שלכם, והוא יופיע אוטומטית כפעילות חיה ב-iPhone שלכם, שניתן לחבר לכידון האופניים עם אביזרים אופציונליים.

Apple Watch Ultra 2 רצים ביחד

אזורי דופק
לראות במהירות את רמת האינטנסיביות שלכם. אזורי האימון מחושבים באופן אוטומטי ומותאמים אישית באמצעות נתוני הבריאות שלכם, או שאתם יכולים ליצור אותם באופן ידני.
אימון מולטי ספורט
שלבו ריצה, רכיבה על אופניים או שחייה באימון יחיד. אפליקציית האימון תזהה אוטומטית כשאתם עוברים בין פעילויות.
תמיכה באפליקציות כושר
ה- Apple Watch Ultra 2 תומך בממשקי API לאימונים מותאמים אישית כך שאפליקציות כמו TrainingPeaks יוכלו לייצא את האימונים המתוזמנים שלכם ישירות לאפליקציית Workout.
אימונים מותאמים אישית
הגדירו את יעדי הזמן והמרחק של כל סט באימון שלכם. הוסיפו חימום, מתיחות והפסקות התאוששות.
מדדי ריצה מתקדמים
מדידת אורך צעד, זמן מגע עם הקרקע ותנודה אנכית. התאמנו עם יעדי זמן ספציפיים וספירה תוך כדי אימון. התחרו נגד הפעמים הקודמות שלכם עם Race Route.
זיהוי מסלול
השעון מזהה מתי אתם מגיעים למסלול, ומשתמש גם בנתוני Apple Maps וגם ב-GPS כדי לספק את הקצב, המרחק ומפת המסלול המדויקים ביותר.

Apple Watch Ultra 2 השעון עם הטלפון

GPS הרבה לפני העקומה.
ביצועי GPS הם קריטיים עבור ספורטאים שרוצים את המדדים המדויקים ביותר. ה- Apple Watch Ultra 2 כולל מערכת GPS בעלת תדרים כפולים מדויקים, ההופכת אותו ל-GPS המדויק ביותר בשעון ספורט בסביבות עירוניות צפופות.

Apple Watch Ultra 2 GPS

Trail Loop. נוחות לטווח ארוך.
עוצב להיות קל, דק וגמיש. כולל לשונית משיכה נוחה להתאמה מהירה במהלך אימון. מתיחה נוספת מובנית באריג הניילון להתאמה אופטימלית. ה-Trail Loop עשוי עם חומר ממוחזר והוא בעל פליטת פחמן נייטרלית. זמין בשלושה צבעים חדשים ובולטים.

Apple Watch Ultra 2 רצועת Trail loop

ביצועי שיא.
מעוצב להתמודד עם מגוון רחב של סביבות, גבהים וטמפרטורות, Apple Watch Ultra 2 הוא כלי חקירה חיוני שיכול לקחת אתכם לכל מקום. ויעזור להחזיר אתכם הביתה.

המצפן הומצא מחדש.
מצפן מדויק הוא חיוני לניווט בטבע כמו זוג מגפיים טובים. תוספות לאפליקציית Compass מספקות פונקציות שלוקחות את המצפן הפשוט לגבהים חדשים.

Apple Watch Ultra 2 מצפן

נבנה עבור השטח.
פרטי מפה מתקדמים הופכים את ה- Apple Watch Ultra 2 לבן לוויה חיוני בטבע. מפות טופוגרפיות חדשות מציגות מאפיינים פיזיים ביותר מ-9000 פארקים לאומיים ואזוריים בארה"ב, כולל הרים, עמקים וגופי מים, עם פרטים כמו שבילים, קווי מתאר, גובה ונקודות עניין ומאפשרות לכם לראות מידע מפורט על המסלול כגון אורך, תמונות ועוד.

Alpine Loop. קשה כמו השבילים.
קל משקל, עמיד ועשוי משתי שכבות טקסטיל השזורות בצורה חלקה לרצועה רציפה אחת ללא תפירה. הוו בצורת האות G עשוי טיטניום העמיד בפני קורוזיה ומחליק בצורה חלקה לתוך הלולאות המחוזקות להתאמה בטוחה. הAlpine Loop מכיל חוט ממוחזר ניטרלי מבחינת פליטת פחמן. זמין בשלושה צבעים חדשים ומדהימים.

Apple Watch Ultra 2 Alpine loop

פורץ דרך, אפילו בים.
נבנה לעמוד בסקי אופנועי מים במפרץ Maunalua או גלישת עפיפוני ים בGorge. ה- Apple Watch Ultra 2 כולל מד עומק ואת הנתונים והפונקציות הנדרשות לצלילה של עד 40 מטר.
מוסמך EN13319 – תקן מוכר בינלאומית לאביזרי צלילה.

Apple Watch Ultra 2 בצלילה

מחשב צלילה עם תכונות מלאות.
אפליקציית Oceanic+ עבור ה- Apple Watch Ultra 2 עוצבה בשיתוף פעולה עם Huish Outdoors ומציבה מחשב צלילה אמיתי על פרק כף היד שלכם. מיועד לשנורקלינג, צלילה עם בלוני חמצן וצלילה חופשית עד 40 מטר, עם כל תכונות הליבה שצוללנים צריכים. וזה גם קל לשימוש בצורה מרעננת.

Apple Watch Ultra 2 מחשב צלילה

חדשנות שנכנסת לעומק.
אפליקציית Depth אידיאלית למעקב אחר פעילות פנאי מתחת למים. היא מופעלת אוטומטית כאשר אתם צוללים ומציגה את הזמן, העומק הנוכחי, טמפרטורת המים, משך הזמן מתחת למים והעומק המרבי שהגעתם אליו. היא גם מציג סיכום צלילה על צג השעון ושומרת תיעוד של כל צלילה באפליקציית הכושר באייפון שלכם. זה נותן לכם היסטוריה מלאה של הצלילות שלכם, כולל גרף של הצלילה ומפה המציגה את נקודת הכניסה ב-GPS.

Apple Watch Ultra 2 צוללנים

רצועת האוקיינוס. הים קורא לכם.
יצוק מאלסטומר (פולימר גמיש) בעל ביצועים גבוהים, הוא גמיש ונמתח. אבזם טיטניום העמיד בפני קורוזיה ולולאת טיטניום מתכווננת וקפיצית מאבטחים את הרצועה, אפילו במהלך ספורט ימי במהירות גבוהה. זמין בשלושה צבעים, כולל שתי אפשרויות חדשות ומלאות חיים.

Apple Watch Ultra 2 רצועת אוקיינוס

כל מה שאפשר לאהוב ב-Apple Watch.
עם תכונות שעוזרות לכם להישאר בריאים, בטוחים ומחוברים, השעון שפורץ את הגבולות הוא גם זה שאתם יכולים לענוד כל יום.

תכונות בריאות עוצמתיות.
– א.ק.ג.
אפליקציית ה-ECG יכולה לתעד את פעימות וקצב הלב שלכם באמצעות חיישן הלב החשמלי ולאחר מכן לבדוק את ההקלטה עבור פרפור עליות, סוג של הפרעת קצב לב.
– התראות על בריאות הלב.
קבלו התראות על דופק גבוה או נמוך באופן חריג וקצב לב לא סדיר.
– מעקב שינה.
לעקוב אחר השינה שלכם. ראו כמה זמן אתם מבלים בשלושה שלבי השינה: REM, Core ו-Deep. ותדעו מתי אתם מתעוררים.
– חיישן טמפרטורה.
חיישן טמפרטורה חדשני מאפשר לכם לקבל תובנות פורצות דרך לגבי בריאות האישה ומעקב מתקדם אחר המחזור החודשי. הוא מתעד שינויים בטמפרטורה הגוף בלילה, אותם תוכלו לראות באפליקציית הבריאות.
– חמצן בדם.
קבלו קריאות של רמת החמצן בדם שלכם לקבלת תובנות לגבי אינדיקטור חשוב לבריאות הכללית שלכם.

Apple Watch Ultra 2 מחוות יד

תכונות בטיחות חדשניות.
– זיהוי התרסקות.
חיישנים מתקדמים ואלגוריתם למידת מכונה פועלים כדי לזהות תאונות דרכים קשות וליצור קשר עם שירותי החירום. ה-Apple Watch Ultra 2 מספק למוקד החירום את המיקום שלכם ומיידע את אנשי הקשר לשעת חירום.
– זיהוי נפילה.
בין אם אתם בבית או מבלים בחוץ, אם מזוהה נפילה ואינכם מגיבים, קריאה לשירותי החירום תתבצע אוטומטית.
– SOS חירום.
לחצו והחזיקו את לחצן הצד כדי ליצור קשר מהיר עם שירותי החירום ולספק להם את מיקומכם. במשך תקופה מסוימת, אנשי הקשר לשעת חירום שהגדרתם יקבלו עדכונים כאשר המיקום שלכם משתנה.

Apple Watch Ultra 2 דופק

תשמרו על קשר עם תקשורת סלולארית.
להתקשר ולסמס.
תקשורת סלולארית מובנית בכל Apple Watch Ultra 2. עם תוכנית שירות, אתם יכולים לשמור על קשר כמעט בכל מקום, גם כאשר האייפון שלכם מחוץ להישג יד.
מוּסִיקָה.
הזרימו את המוזיקה, הפודקאסטים וספרי האודיו האהובים עליכם מראש ההר או בחדר הכושר.
מפות.
קבלו הנחיות מפורטות עם משוב הפטי כדי שתדעו בדיוק לאן אתם הולכים מבלי להסתכל בשעון.
Apple Pay.
לשלוח כסף לחברים עם Apple Cash או לשלם ישירות משורש כף היד שלכם עם Apple Pay. השתמשו ב-Wallet בתור תעודת הזהות שלכם, המפתח לבית, המפתח למכונית או כרטיס העלייה למטוס.
חנות אפליקציות.
חנות האפליקציות ב-Apple Watch מאפשרת לכם למצוא אפליקציות כמעט לכל ספורט או פעילות. הורידו אפליקציות ישירות לשעון מבלי שתצטרכו להוציא את האייפון שלכם.
Precision Finding.
שבב Ultra Wideband מהדור השני מאפשר את פונקציית Precision Finding עבור iPhone, חוויה חדשה שנותנת לכם את המרחק והכיוון המשוער לטלפון שלכם עם משוב הפטי מועיל

 

  • שפות
    עברית, אנגלית
  • תכולת האריזה
    שעון Apple Watch Ultra
    רצועה
    כבל טעינה מגנטי
  • אחריות : 12 חודשים ע"י נקסטק – יבוא מקביל

    • משלוח עד הבית בעלות של 39 ש"ח בלבד
    • סליקת כרטיסי האשראי מתבצעת בצורה מאובטחת ע"י חברת טרנזילה
[]
0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
דילוג לתוכן