מתנות לחג לעובדים - מתנות מקוריות לעובדים | מגזין נקסטק

המתנה המושלמת והמקורית ביותר לעובדים שלכם

בחירת המתנה המושלמת לעובדים יכולה להיות משימה לא פשוטה. זה יכול להיות מאתגר למצוא מתנה שהיא גם מעשית ומהנה, וגם כזו שמראה הערכה על העבודה הקשה והמסירות שלהם. עם זאת, עם קצת יצירתיות והתחשבות, תוכלו למצוא את המתנה המושלמת עבור הצוות שלכם.אנחנו בנקסטק, חנות סלולר ומחשבים בפתח תקווה, קראנו את המחשבו שלכם ולכן נסקר לכם כאן מספר מתנות מומלצות לחג לעובדים. שימו לב שתמיד כדאי לתת אפשרויות בחירה וכך כל עובד או עובדת יוכלו לבחור את המתנה לחג המתאימה עבורם.

מתנות מולטימדיה

  1. אוזניות בלוטות': אוזניות בלוטות' יכולות להיות מתנה נהדרת לעובדים. הם נוחים, מגוונים, ומתאימים לשימוש אישי וגם לעבודה – במיוחד אם אתם מבצעים הרבה פגישות זום.
  2. מקרן קול SEROUND: רוב האנשים אוהבים לצפות בטלוויזיה עם תמונה ורמקולים איכותיים. מקרן קול מספק חוויה קולנועית אולטימטיבית והינו מתנה שתהפוך את רוב האנשים למאושרים מאוד.
  3. טאבלט או קורא אלקטרוני: טאבלט או קורא אלקטרוני יכולים להיות מתנה מתחשבת ופרקטית לעובדים שנהנים לקרוא או לעבוד בדרכים. עם גישה לאפליקציות ותוכנות שונות, מכשירים אלה יכולים לעזור לשפר את הפרודוקטיביות והיצירתיות.

מוצרים למטבח - מתנות חג לעובדים שאוהבים ג'אדגטים למטבח

  1. מכונת קפה: רוב האנשים מתייחסים לקפה כמשהו שלא ניתן לעבור בלעדיו את היום. מכונת קפה איכותית זו מתנה מתחשבת ופרקטית שאין ספק שתזכה להערכה בכל יום.
  2. בלנדר נייד: בלנדר יכול להיות תוספת מהנה ובריאה למטבח של כל עובד ויאפשר לעובדים להכין שייקים ומשקאות מזינים אחרים. כיום המודעות לבריאות גבוהה יותר מאי פעם, ורוב האנשים נהנים משתיית משקאות בריאות במשך היום. איזה כיף לעובד שמקבל מתנה כזו ויכול להנות משייק מוצלח בכל מקום אשר הוא הולך אליו, ואפילו בעבודה.
  3. מיקסר מקצועי: בכל משרד יש את האופים שזה התחביב שלהם לאחר שעות העבודה. עובדים כאלה בטוח יעריכו מתנה כמו מיקסר מקצועי למטבח, שבטח רצו לרכוש המון זמן אבל לא היתה להם את האפשרות לקנות או להוציא את הסכום הזה על משהו שנחשב כמותרות במטבח.

מתנות למשרד

יש עובדים שיעריכו מאוד אם יקבלו מתנות אשר יעזרו להם גם במשרד. הנה מספר מתנות בסגנון שיכול להתאים:

מטען נייד: מטען נייד מספק פיתרון מעולה במיוחד לעובדים אשר מדברים רוב היום עם הטלפון האישי שלהם. כולנו מכירים את זה שפתאום באמצע היום נגמרת לנו הסוללה ומתחיל המרוץ לחיפוש מטען. לכן מטען נייד יכול להיות מתנה נוחה ופרקטית, המאפשרת לעובדים להטעין את המכשירים שלהם במשרד או מחוצה לו.

מנורת שולחן: מנורת שולחן יפה יכולה להיות מתנה מתחשבת ופרקטית שיכולה לעזור לעובדים להפחית את עומס העיניים ולשפר את הפרודוקטיביות.

מתנות חג אישיות לעובדים

ויש את העובדים שיאהבו יותר לקבל מתנות קצת יותר אישיות:

  1. שעון כושר: שעון כושר זו מתנה מגניבה וגם שמעודדת עובדים להישאר פעילים ובריאים. זה יכול לעקוב אחר צעדים, לעקוב אחר קצב הלב ולספק תכונות מועילות אחרות הקשורות לבריאות.
  2. מכשיר לעיסוי: מכשיר לעיסוי יכול להיות גם מתנה גימיקית ונחמדה וגם ממש יכולה לעזור לעובדים להפיג מתחים ומתח בצוואר, בכתפיים ובגב, אפילו בזמן שהם עובדים במשרד.
  3. כיסא גיימרים: כיסא גיימרים מתאים ביותר לעובדים במשרד אשר עובדים גם מהבית ואינם רוצים להשקיע בעצמם כסף לרכישת כיסא נוח לעבודה. כיסא גיימרים יכול להיות מתנה מצוינת לכאלה, ובנוסף הוא גם טוב לאנשים אשר אוהבים לשחק מול המחשב.

לסיכום

יש הרבה מתנות לחג לעובדים שהן מומלצות ויכולות להפגין הערכה על העבודה הקשה והמסירות שלהם. בין אם מדובר במתנות מולטימדיה כמו אוזניות בלוטות' ומקרני קול, עזרי מטבח כמו מכונות קפה ובלנדרים, מתנות משרדיות כמו מטענים ניידים , וכיסאות גיימרים או מתנות אישיות כמו שעון כושר ומכשיר לעיסוי. בקיצור – יש הרבה אפשרויות לבחירה. המפתח הוא למצוא מתנה שהיא גם פרקטית ומהנה, וגם כזו שמשקפת את האישיות והאינטרסים הייחודיים של העובדים שלך.

[]
0
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
דילוג לתוכן