כאשר מדובר בבחירת אוזניות, ישנם מגוון גורמים שיש לקחת בחשבון. הבחירה הטובה ביותר עבור כל אחד תהיה תלויה בצרכים הספציפיים שלו ובשימוש המיועד. במאמר זה, נחקור סוגים שונים של פעילויות ונספק הדרכה כיצד לבחור את האוזניות המתאימות למצבים שונים.

אוזניות בלוטוס מומלצות - הסקירה של נקסטק

אוזניות בלוטוס מומלצות לספורט או לפעילות גופנית

כשבוחרים אוזניות עבור פעילות ספורטיבית, מומלץ לבחור באוזניות בלוטוס או WIFI. כמו כן חשוב לבחור באוזניות קלות משקל ועמידות בפני זיעה. אוזניות אלחוטיות הן בחירה פופולרית, מכיוון שהן מציעות חופש תנועה. חפשו אוזניות עם סיליקונים בגדלים שונים על מנת להבטיח התאמה בטוחה שלא תיפול במהלך האימון.

אוזניות מומלצות לגיימרים

לגיימרים, חשוב לבחור באוזניות המציעות איכות סאונד טובה והתאמה נוחה למפגשי גיימינג ארוכים. אוזניות עם מיקרופון מובנה הן בחירה פופולרית למשחקים מקוונים. חפשו אוזניות עם תכונת ביטול רעשים כדי לחסום הסחות דעת. 

אוזניות מומלצות למשרד

עבור עבודה משרדית או שיחות זום, אוזניות ביטול רעשים הן אפשרות מצוינת לחסום הסחות דעת ולהבטיח תקשורת ברורה. אוזניות מעל אוזניים הן גם בחירה טובה לנוחות במהלך הפעלות עבודה ארוכות. 

אז איך נבחר את האוזניות הטובות ביותר עבורנו

  1. ההתאמה והסגנון הנוח לכם ביותר. אוזניות מעל האוזן מעולות לנוחות ואיכות צליל, בעוד שהאוזניות קלות יותר וניידות. כדאי גם לשקול אם אתם רוצים אוזניות קוויות או אלחוטיות, כמו גם את חיי הסוללה אם אתם בוחרים אלחוטיים.
  2. חשוב לשים לב לתכונות האוזניות: לדוגמא ביטול רעשים ואיכות המיקרופון. אם אתם מתכנוונים להשתמש באוזניות לשיחות טלפון או וידאו, ודאו שאיכות המיקרופון ברורה ואמינה.

אוזניות בלוטוס המומלצות של נקסטק:

אוזניות Marshall Minor III True Wireless earbuds

ראשית, לאוזניות אלו יש התאמה נוחה לאוזן וגימור פלסטי מבריק. בנוסף, הם מגיעים עם מגוון פונקציות של שליטה כולל בקרת עוצמת הקול, השהייה, הפעלה, השתקה ועוד, שניתן לגשת אליהם בקלות מהאוזניות עצמן. באמצעות טכנולוגיית הטאצ’, ניתן לשלוט במוזיקה ולנהל שיחות בקלות ובנוחות.

בנוסף לכל זה, לאוזניות Marshall Minor III יש חיי סוללה ארוכים יחסית של עד 25 שעות, עם 5 שעות על האוזניות עצמן ועם נרתיק טעינה נייד נושא ארבע טעינות נוספות כך שתוכלו להכניס את האוזניות למארז כדי לקבל כוח נוסף בעת הצורך. אפשר יכול בקלות לטעון את המארז באופן אלחוטי או עם כבל USB-C.

יתר על כן, האוזניות מדורגות IPX4, מה שאומר שהן עמידות בפני זיעה ומים, מה שהופך אותן למושלמות לאימון או לפעילויות בחוץ. בסך הכל, אוזניות Marshall Minor III True Wireless נראות כמו בחירה מוצקה עבור כל מי שמחפש אפשרות זולה יותר עבור אוזניות אלחוטיות שעדיין מספקות איכות צליל טובה ועמידות. אולי אין להם את כל הפעמונים והשריקות של אוזניות יקרות יותר, אבל הם עושים את העבודה.

Marshall Minor III True Wireless earbuds
אוזניות Marshall Minor III True Wireless earbuds​ - מושלמות לאימוני ספורט

אוזניות בלוטוס Marshall MID A.N.C Bluetooth

Marshall MID A.N.C Bluetooth
אוזניות בלוטוס Marshall MID A.N.C Bluetooth​ - נוחות עם ביצועים גבוהים

לאוזניות ה-Marshall MID A.N.C Bluetooth יש מספר יתרונות שהופכים אותן לבחירה מצוינת עבור חובבי מוזיקה. יתרונות אלה כוללים ביצועי סאונד מצוינים של בלוטות’, ביטול רעשים יעיל, עיצוב נוח ונרתיק נסיעות נוח. האוזניות מגיעות גם עם כבל עם שלט, מה שהופך אותן לאידיאליות לשימוש בדרכים. בנוסף, לאוזניות יש Bluetooth Multipoint, המאפשר לך להישאר מחובר בקלות לשני מכשירים בו זמנית.

לאוזניות יש גם אפליקציית Marshall נלווית המאפשרת לך להתאים אישית את ה-EQ לטעמך ולהתאים את מצבי ביטול הרעשים והשקיפות. עם זאת, חלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות בתקשורת ובביצועים של האפליקציה.

חיי הסוללה של אוזניות ה-Marshall MID A.N.C Bluetooth הם עם זמן השמעה של עד 20 שעות עם ביטול רעשים מופעל ועד 30 שעות עם כבוי. האוזניות תומכות גם בטעינה מהירה, ומעניקות לך עד 5 שעות של זמן השמעה מ-15 דקות בלבד של טעינה.

מבחינת נוחות, האוזניות מגיעות עם כריות אוזניות מעור מלאכותי וסרט רך למגע, מה שהופך אותן לנוחות לבישה לתקופות ארוכות. עם זאת, חלק מהמשתמשים דיווחו על אי נוחות עקב עיצוב האוזניות.

בסך הכל, אוזניות ה-Marshall MID A.N.C Bluetooth הן בחירה מוצקה עבור כל מי שמחפש זוג אוזניות נוחות ובעלות ביצועים גבוהים של ביטול רעשים. 

אוזניות סמסונג Samsung Galaxy Buds2 Pro SM-R510 True Wireless earbuds

אוזניות Samsung Galaxy Buds2 Pro SM-R510 True Wireless מציעות מספר יתרונות למשתמשים שלהן. בראש ובראשונה, הם מספקים חווית אודיו מצוינת הודות להגדרה החדשנית של דרייברים כפולים, שמספקת עד 24 סיביות אודיו עם הציוד הנכון. אוזניות אלו בעלות עיצוב קל משקל המקל על נשיאתן, ונוחות מספיק לנסיעות ארוכות.
יתרון מרכזי נוסף של ה-Samsung Galaxy Buds2 Pro הוא תכונת ביטול הרעשים האקטיבי (ANC) שלהם, אשר מרככת ביעילות את רעשי הרוח וחוסמת צלילים בתדר נמוך כמו רעש של מנועי אוטובוסים ומטוסים. למעשה, ה-ANC של ה-Galaxy Buds2 Pro טוב יותר מזה של ה-AirPods Pro, עם הפחתת רעש של עד 30-50dB לתדרי תת-בס.
ה-Galaxy Buds2 Pro מתגאה גם בהשמעה ברזולוציה גבוהה של 24 סיביות מקצה לקצה, בשמע 360 סוחף עם מעקב ראש דינמי ותכונות אחרות המיועדות לשימוש יומיומי.
אוזניות אלו בנויות כך שאינן מפריעות לשמוע את העולם החיצון ולא צריך להוציאן מהאוזן על מנת לשמוע את הסביבה. Samsung Galaxy Buds2 Pro טובים במיוחד עבור משתמשי סמסונג, מכיוון שהם עובדים בצורה הטובה ביותר עם מכשירי גלקסי אחרים.
מבחינת עיצוב, ה-Samsung Galaxy Buds2 Pro כולל מארז פלסטיק מט וגומי בעל צורה ריבועית מעוגלת(אשר נוטה מעט להישרט) , מה שמקל על אחיזתם וביצוע פקודות מגע. כמו כן, ה- Buds2 Pro קטנות וקלות יותר מאוזניות ה-Galaxy הישנות, מה שהופך אותן לנוחות יותר.
בסך הכל, אוזניות Samsung Galaxy Buds2 Pro SM-R510 True Wireless מציעות איכות שמע מעולה, ביטול רעשים יעיל ועיצוב נוח ונוח, מה שהופך אותן לבחירה מצוינת עבור משתמשי סמסונג וכל מי שמחפש אוזניות אלחוטיות באיכות גבוהה.

Samsung Galaxy Buds2 Pro SM-R510 True Wireless earbuds
אוזניות סמסונג Samsung Galaxy Buds2 Pro SM-R510 True Wireless earbuds​ - איכות מעולה במחיר מעולה

שיואמי Xiaomi Redmi Buds 3 Lite Bluetooth headphones

אוזניות Xiaomi Redmi Buds 3 Lite Bluetooth שיאומי
אוזניות Xiaomi Redmi Buds 3 Lite Bluetooth שיאומי - מחיר זול ועושות את העבודה

ה-Xiaomi Redmi Buds 3 Lite הן אוזניות Bluetooth אלחוטיות המגיעות עם מספר יתרונות בולטים.
ראשית, הם מציעים קישוריות יציבה ומהירה למכשירים תואמים, הודות לקישוריות ה-Bluetooth 5.2 שלהם. הם יכולים להתחבר לסמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים ומכשירים אחרים התומכים ב-Bluetooth, מה שהופך אותם למגוון ונוחים לשימוש יומיומי.
בנוסף, ל-Redmi Buds 3 Lite יש בקרות מגע, המאפשרות ניהול קל של השמעת מוזיקה ושיחות. הם כוללים גם מצב השהייה נמוך, שעוזר במהלך המשחקים בכך שהוא מבטיח שאין פיגור או בעיות סנכרון.
לאוזניות יש קודקים SBC ו-AAC מוגבלים, אבל החדשות הטובות הן שהן מציעות ביטול רעשים אקטיבי יעיל (ANC), שחוסם רעשים חיצוניים ומספק מוזיקה ברורה ואיכות שיחה. עוצמת ההאזנה גבוהה למדי, והצלילים אינם מתעוותים אפילו בעוצמת הקול הגבוהה ביותר.
לאוזניות אלו יש חיי סוללה של 6 שעות בטעינה בודדת, ומארז הטעינה יכול לספק עד 24 שעות של חיי סוללה . הם גם עמידים למים ואבק, עם דירוג IP של 54.
מבחינת איכות הסאונד, ה-Redmi Buds 3 Lite מציעים צליל מאוזן בצורה מפתיעה, ללא בס מודגש יתר על המידה, מה שהופך אותם למתאימים לצפייה כללית בווידיאו ובסרטים, כמו גם לז’אנרים של מוזיקת טראנס ופופ.
החיסרון של אוזניות אלו הוא בכך שאינן מאפשרות התאמה אישית של הצליל. הקול ברובו ברור, אבל איכות המיקרופון ממוצעת ואין תכונה ייעודית להפחתת רעש. אם אתם מחפשים אוזניות בלוטוס לא יקרות מדי ושעושות את העבודה כשאתם במשרד או בדרכים אלה הן אוזניות מצוינות עבורכם.

לסיכום

בסופו של דבר, האוזניות הנכונות עבורכם יהיו תלויות בצרכים הספציפיים שלכם ובשימוש המיועד. יש לשקול את הגורמים שהוזכרו לעיל, ועשה את המחקר שלך כדי למצוא את האוזניות שיציעו את החוויה הטובה ביותר עבורכם.

נקסטק – חנות סלולר, מחשבים ומערכות מולטימדיה בפתח תקווה

[]
0
No products in the cart.
דילוג לתוכן